Wiele osób posiadających motocykl crossowy czy enduro zastanawia się często czy w ogóle warto “coś kombinować” przy zawieszeniu. Hm … wielu posiadaczy niezbyt często zmienia olej w przednim zawiasie (chyba, że pocieknie) a o tylnym to najlepiej nie wspominać. Czy warto tunningować Nasze zawieszenie?
Spotykamy się z różnymi klientami w Naszym serwisie Wójcik Moto Service Gdańsk, którzy zdecydowali się pierwszy raz wysłać swoje amorki do tunningu. Po odebraniu świat na crossówce czy enduraku staje się piękniejszy. Zawias zaczyna dobrze kleić w zakrętach nie czuć dziur a duże skoki na płaskie lub czasami nie doloty stają się tzw. “pikusiem”.
Musimy jednak pamiętać zanim zdecydujemy się na przerobienie Naszego zawieszenia aby dokładnie powiedzieć czego się oczekuje. Jeżeli jesteś rajderem, który nie do końca wie czego chce to warto się zastanowić. Przed podjęciem decyzji o modyfikacji zawieszenia warto najpierw nauczyć się je czuć, nawet te seryjne. Jeżeli dojdziesz już do takiego momentu i czujesz swoje seryjne zawieszenie jak reaguje na “kliki” odbicia i dobicia to bardzo szybko wyczujesz czego tak naprawdę brakuje lub co można jeszcze w danym zakresie ugięcia dopracować. Wtedy właśnie jest najlepszy moment aby wysłać swoje amory do modyfikacji.
Ile kosztuje modyfikacja zawieszenia? Opcji jest wiele. Wszystko zależy jak “głęboko” i ostro zlecicie swoje oczekiwania. Portal MXWÓJCIK od wielu lat współpracuje z serwisem MXTECH – SERVICE. Szybki kontakt, miła obsługa oraz klarowne wytłumaczenie zasady modyfikacji to na pewno kilka mocnych atutów MX TECH z Kwidzyna. Zerknijcie na cennik oraz już teraz zaplanujcie modyfikacje swojej maszyny.
Lubisz nasz artykuł? Śmiało udostępnij na swoim profilu lub pozostaw „like” poniżej.
You must be logged in to post a comment.